KÉK (Könnyen Érthető Kommunikáció)

By

• In:

A Kisvilág Alapítvány feladata az otthondolgozó és szabadúszó emberek támogatása.

Nem tud munkát biztosítani. Azoknak nyújt szolgáltatásokat, akik már dolgoznak valahol.

Biztonságos közösséget és közösségi teret építünk Budapesten a Szövetség utcában.

Még nincs minden kész, együtt építjük.

Lehet, hogy így lassú, de figyelembe veszi, hogy mire van a tagoknak szüksége amikor dolgoznak.

Speciális igényű tagokat is szeretettel várunk.

Speciális igényű például az autista, ADHDs, OCD-vel élő ember. Lehet más nehézsége is. Akkor is elfogadjuk, ha erről nincs hivatalos papírja.

Bárki lehet támogató tag, aki elfogadja a közösségi szabályokat és havi támogatást fizet.

Támogató tagjaink szabadon használhatják az alapítvány helyszínét és szolgáltatásait.

A tagságról e-mailben tudhatsz meg többet: hello@kisvilag.com